poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Świat Chomików


Witam na moim blogu, który w całości będzie poświęcony hodowli chomików, ich zwyczajom, typowym zachowaniom, przygodom i problemom. Od 8 miesięcy jestem właścicielką chomika syryjskiego o imieniu Frida. Wcześniej zaprzyjaźniłam się z chomiczkiem dżungarskim, który należał do mojej koleżanki Asi i od tego wszystko się zaczęło. Postanowiłam (wraz z mężem) mieć swojego własnego chomiczka, jednak zdecydowałam się na rasę syryjską, gdyż te chomiki są nieco większe. Tworzę ten blog z myślą o stworzeniu małej społeczności hodowców chomików, a także osób które w najbliższym czasie planują zakup chomiczka. Będę się dzielić z czytelnikami swoją dotychczasową wiedzą na temat tych cudownych zwierzątek i odpowiadać na ewentualne pytania. Jestem również otwarta na sugestie, rady oraz nowe informacje. Zapraszam serdecznie :)) Poniżej kilka fotek mojej Friduni:)







Fridunia uwielbia się wspinać po prętach swojej klatki, czasami siada wtedy na kołowrotku


Innym razem siedzi na swoim poidełku :)

1 komentarz: